Jeden przy drugim, każdy z uczestników TIENS przyczynia się do wielkości marki TIENS"
(Pan Li Jinyuan, Prezes Grupy Tiens).
Wartość marki. Znaczenie logotypu Grupy TIENS
TIENS wywodzi się od chińskiego słowa "Tianshi".
"Zdrowie i bogactwo" - to myśl przewodnia przyszłej międzynarodowej ekspansji TIENS, która wytycza Grupie Tianshi drogę ku globalnej orientacji i dywersyfikacji u progu nowego wieku. Projekt logotypu opiera się na dynamicznym łuku, który symbolizuje zaawansowaną technologię, niesie ze sobą przesłanie nieograniczonych możliwości dzięki jego interakcyjnej strukturze oraz symbolizuje niewyczerpaną energię i nieustający rozwój.
Trójlistna gałązka przypominająca rozłożoną mapę świata odzwierciedla strategię międzynarodowego rozwoju TIENS. Poszczególne listki to wizerunek produktu, który nacechowany jest "naturalnością i zdrowiem", żółty kolor symbolizuje "blask słońca" i "bogactwo", natomiast zieleń to naturalny oddech "zielonej Ziemi".
Wzór złożony z trzech sylwetek ludzkich połączonych dłońmi otacza listki w sposób naturalny, wskazując, że koncepcja TIENS jest ukierunkowana na ludzi, a uczestnicy TIENS na całym świecie są ze sobą blisko związani.
Jako całość, logo obrazuje nieustanny rozwój marki TIENS.
Nowe logo opracowano na bazie pierwotnych barw. Jest ono ucieleśnieniem kluczowych wartości marki TIENS. Cały symbol jest ilustracją kluczowych cech marki - "Wspólny świat. Jedna rodzina", wartości scharakteryzowanych jako "Niezwykła innowacyjność", "Ogromna odpowiedzialność" i "Doskonała praca zespołowa", łącząc je z długoterminową strategią marki, wyrażaną przez slogan "Together We Share". Nowy projekt to początek nowej drogi TIENS, która przystępuje do budowy marki międzynarodowej.
Etymologia słowa "Tianshi"

"Tian" oznacza niebo, które jest kojarzone z wolą niebios, sprzyjającym położeniem geograficznym i powszechnym wsparciem. Dlatego właśnie firma została nazwana Tianshi (Niebiański Lew). Lew to upamiętnienie wspomnień pana Li Jinyuan z jego rodzinnego miasta, natomiast skrzydła symbolizują rosnące aspiracje i młodzieńczą dynamikę firmy Tianshi.
"Shi" znaczy lew. Przez wieki miasto Cangzhou słynęło z zabytkowej rzeźby lwa, wykonanej z żelaza, która stał się symbolem miasta, zwanego "Lwim Miastem ". Pan Li Jinyuan, prezes Tianshi, chciał upamiętnić żelaznego lwa z jego rodzinnego miasta i wybrał słowo "lew", które również nawiązuje do śpiącego lwa, budzącego się lwa. W 1993, pan Li Jinyuan przybył do Tianjin, aby tam założyć firmę.
Cel firmy: dobre życie dzięki wspólnemu korzystania z sukcesów firmy.
Kierunki działania: zróżnicowanie; produkty najwyższej klasy; globalny zasięg; cenny wkład w dobro ludzkości.
Status firmy: rozszerzenie oferty o przedsięwzięcia globalne najwyższej klasy.
Filozofia firmy: wkład w dobro społeczeństwa dzięki przywracaniu zdrowia ludzkości.
Interes społeczny: promowanie dobra publicznego i korzyści dla społeczności.
Filozofia działania: praktyczność, wytężona praca, zaangażowanie, kreatywność, entuzjazm, wydajność.
Kultura organizacji: intensywne zaangażowanie się w poprawę stanu zdrowotnego ludzkości, zaufanie, nadzieja, sukces, i bogactwo z głównym celem "służenia społeczeństwu poprzez przywracanie zdrowia społeczeństwu".
Duch organizacji: służyć krajowi przez tworzenie odnoszącej sukcesy firmy; stałe dążenie do coraz wyżej stawianych celów poprzez harmonijną pracę zespołową i i zaangażowanie.
Organizacyjne podstawy zarządzania: zorientowanie na ludzi.
Strategia rozwoju: stopniowe dążenie do wejścia na międzynarodowe rynki.
Hasło wewnętrzne: Promuj zdrowie i szczęście na całym świecie!
Hasło zewnętrzne: Dziel się i wzlatuj!