1. Po prostu prezentuj katalog i produkty ludziom, których znasz i tym, których oni znają.
2. Gdzie znajdziesz Klientów? Na początek stwórz swoją bazę danych, czyli listę z nazwiskami minimum 30 osób, którym pokażesz katalog:
a. krewni, znajomi, sąsiedzi, koleżanki i koledzy ze studiów, z pracy, znajomi z różnych organizacji, siłowni, Komitetu Rodzicielskiego, klubu oraz znajomi Twoich znajomych.
b. osoby, z którymi masz kontakty urzędowe lub handlowe; ludzie, których spotykasz w autobusie, u dentysty, w supermarkecie, w kinie... (pamiętaj, że każda okazja jest dobra, aby porozmawiać o produkcie i polecić go).
c. gotowe listy nazwisk (kontaktów) znajdziesz w swoim telefonie komórkowym, kalendarzach i notesach z lat ubiegłych.
3. Złota zasada: zawsze proś o polecenie: jeśli osoba, z którą rozmawiasz nie jest w tym momencie gotowa do zakupu, poproś ją o nazwiska jej znajomych, którzy chcieliby obejrzeć katalog. W ten sposób będziesz powiększać swoją listę nazwisk.
4. Roznoś katalogi - zostawiaj je w miejscach takich jak: przychodnie, banki, salony fryzjerskie, salony masażu i urody, apteki, uczelnie, poczta, itp. Uwaga! Pamiętaj, by wpisać na ostatniej stronie katalogu swoje dane z numerem telefonu włącznie, bo tylko w ten sposób odbiorca katalogu będzie mógł do Ciebie dotrzeć!
5. Pamiętaj, że każdy katalog to również Twój sklep. Chcesz mieć jeden sklepik czy całą sieć sklepów? Ile sklepów chcesz otworzyć? Im więcej katalogów rozniesiesz, tym więcej zbierzesz zamówień (zdobędziesz Klientów), tym większą osiągniesz sprzedaż, tym więcej nowych Przedstawicieli dołączy do Ciebie!